MY CaNDiT PiC----> my 21st befday.....freedom L0L!~


yahhhh00000000! 21 tahun aku hidup, 21 tahun aku bernafas dan 21 tahun aku bernyawa...
alhamdulillah....aku diberikan peluang lg untuk bertaubat, menjadi khalifah di muke bumi, beribadah, enjoy....aku berdoa agar tahun2 berikut nye lbh baek dari 21tahun yang aku dah lalui....byk pengalaman, suke duke, kesilapan, kekhilafan, kebiadaban, segala "ke" lah....
ok lah...cukup dgn mukadimah y syahdu...skrang aku nak kongsi kan, keseronokan aku di malam befday...
naseb xde adegan "menjerit sb ade katak" ahahahahaha!


anem bershawls baru...latest punye design...menggunakan selimut....seperti biase...anem mmg stylo arh!~

love this pic so much!~
ain, eja, anem
(kkc36 UniMAP 2010)

model agar2 basi... =P

ain nak guna bateri lappy aku utk gosok gigi apew???
atoiyay....

pp y 3 budak kanan 2 kembung semcm larh....
tp awek cun kiri 2 tetap ayu, KOK JA!~

eja berkepale streka!~

cube korang click pic nie bg beso... =P

lots of happiness and laughts!~

pic nie paling xbley bla la pd aku ahahaha!~

haaaaa! pic nie kalu lecturer ke PLV ke yang usha gerenti suke...hik3

p/s: pape pn anem,ain eja...thanks a lot sebab memberi makna dalam befday aku yang ke 21 nie...its mean a lot 2 me....
walau ade kejadian yang pedih untuk di terima...tp aku percaya...aku dan die akan lbh tabah dan matang dalam menjalani hidup mendatang....
semue ketentuan Ilahi...

maaf andai kate aku ade salah kat korang...
akan aku cube tebuskan...

kepada yang duk wish kat FB, skype, msg, call pe semue...
thanks a lot!
doakan aku berjaya dan bahagia dunia akhirat!
aku jugak sentiase doa kan kowang bahagia
dan berjaya dunia akhirat!~

to all people that i met, known, and left...
u r all the BEST!~

uhuhuhu...shawls y aku pakai 2...hadiah dari eja, anem dan ain...tq hehehe.....
aku dah tau dah =P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 $uRaT CiNTa uNTuK PRiNCe$$:

Puan Anim said...

mana gambar aku tindih ain?

PRiNCe$$ KaYaNGaN™ said...

uhuhuhu...tertinggal....tp aku dah taruh dah...

Ervina Razali said...

selamat berumur 21thn...
:))

PRiNCe$$ KaYaNGaN™ said...

tq kak ina...doakan selamat ek... =P

abu.musa said...

amboiii kamo2 smua..
candid sakan ek..