MaMa.... iM HoMe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

huhu...

happy nye aku...dah sampai ipoh...

start perjalanan..kul 1230...[nek bus shuttle gn nenek & angah]..smpai kangaq dlm kul 115...p lunch & solat sat...then nek bus ke ipoh kul 230...huhu...bosan gler sb dapat seat tgh...adoih...dah la badan saket...[nak tau kenape???ha...tggu post daku y akn datang yek...]smpai jew kat ipoh dalam kul 700...aku cium salam mama...wah!!!!!!!! rindu bangat sama bonda ku...wuwuwu...time 2 hujan...kilat sambar menyambar..then angah ckp bapak die nak amek die kat medan gopeng...ok...aku gn mama p0wn bertolak pulang...

smpai je kat umah...aku rase mcm dlm syurga....huhu...jauh dari gosip2 liar...kesibukan dunia...org2 y ske uat aku pening paler...rumah ku memang aman damai & tenteram...walaup0wn xdelah semewah org len...tp di rumah...aku rse sgguh aman...

bebas nak uat hal sendiri...huhu! 1 kenikmatan y semakin hari akn semakin aku jarang nikmati...aku mula sedar...aku semakin meningkat usia..semakin byk cabaran y akn aku lalui...semakin byk org y akan aku kenal...akn byk kerenah y akan aku hadapi...

hurmmm...aku byk kenal erti hidup & manusia...

moga2 aku semakin tabah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 $uRaT CiNTa uNTuK PRiNCe$$: